Mooyman is opgericht in oktober 2000. Door een jarenlange structurele focus op kwaliteit en onze succesvolle ondersteuning van inmiddels duizenden letselschade slachtoffers, zijn wij uitgegroeid tot een nichekantoor met momenteel 26 medewerkers. Het team opereert onder de dagelijkse leiding van directeur Patrick Huijsmans.
Onze werkwijze
Zodra een schade bij ons wordt gemeld zal er in veruit de meeste gevallen geheel vrijblijvend een afspraak worden gemaakt voor een gesprek bij het slachtoffer thuis. Tijdens dit gesprek zal de deskundige van Mooyman een uitgebreide uitleg geven van het traject dat hem/haar in het kader van de schaderegeling te wachten staat. Belangrijk is hierbij dat tijdens dit gesprek de mogelijkheden maar zeker ook de onmogelijkheden besproken worden, zodat de klant een reëel verwachtingspatroon krijgt. Verder krijgt onze klant digitaal volledige inzage in zijn/haar dossier en wordt men tijdens de behandeling van het dossier actief betrokken bij het te voeren beleid. Het feit dat onze dienstverlening voor het slachtoffer altijd kosteloos is, geeft de nodige zekerheid en rust. Voor ons kantoor geldt dat kwaliteit belangrijker is dan kwantiteit.
Ik ben u heel erg dankbaar voor het goede werk dat u voor mij hebt gedaan; niet alleen het financiële gedeelte maar ook het sociale contact heb ik als heel fijn ervaren en was er gelukkig mee. Nogmaals heel erg bedankt voor uw inzet.
31-10-2018 – Rob Hoogendijk – ik was blij met het “gevoel van professionele steun “ ….
Ik wil u bedanken voor uw inspanningen. Zeker achteraf als je eenmaal weet hoe alles verloopt, lijkt alles makkelijk. Maar in het begin was ik zeker blij met het “gevoel van professionele steun “ die u bood.